Γιατί online? Γιατί ιδιαίτερα μαθήματα?

  • Η θέση μας:

    Μέχρι τώρα το μάθημα στην τάξη θεωρείτο αναντικατάστατο, γιατί αποτελούσε πρωταρχικά κοινωνική εκδήλωση. Το παιδί, αποτελώντας μέρος μιας ομάδας, είχε τη δυνατότητα να «δει» τον εαυτό του σε σχέση  με τους συμμαθητές του, να συμμετέχει σε παιχνίδια, ομαδικές εργασίες και δραστηριότητες, να μετρήσει τις δυνάμεις του.
     
    Στην εποχή του internet και των κινητών τηλεφώνων όμως και κυρίως στην μετά Covid εποχή τα δεδομένα έχουν ανατραπεί. Όλοι είναι πια εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και την επικοινωνία μέσω του διαδικτύου. Η κοινωνικοποίηση τόσο των παιδιών και των εφήβων όσο και πολύ μεγάλου μέρους των ενηλίκων γίνεται πια κυρίως μέσω των κοινωνικών δικτύων. Αντί για τάξεις τώρα υπάρχουν chat groups και virtual κόσμοι.
     
    Έτσι μαθαμε και τις εικονικές τάξεις οι οποίες αποτέλεσαν τη λύση στην εποχή της καραντίνας. Τα πλεονεκτήματα που μας προσφέρουν τα διαδικτυακά μαθήματα, όπως και τα ιδιαίτερα μαθήματα κατ' οίκον έχουν πια αναγνωριστεί και είναι αλήθεια ότι εξυπηρετούν μεγάλο πια ποσοστό μαθητών κάθε ηλικίας. Ας δούμε τα τέσσερα πιο βασικά:
     
    Α) Εξοικονόμηση χρόνου: στο ιδιαίτερο (είτε δια ζώσης, είτε online) χρειάζονται οπωσδήποτε λιγότερες ώρες απ΄ότι στην τάξη για να καλυφθεί η ίδια ακριβώς ύλη. Συνειδητοποιούμε  χρόνο με το χρόνο ότι αυτό είναι πλέον αίτημα-ανάγκη γονέων-μαθητών, γιατί είναι σαφές πως τα παιδιά από τη μία έχουν όλο και λιγότερο διαθέσιμο χρόνο για τα μαθήματά τους, οι γονείς δε από την άλλη με τις συνεχώς αυξανόμενες επαγγελματικές τους υποχρεώσεις (σημεία των καιρών) μικρότερη διαθεσιμότητα. Αποτέλεσμα όλων αυτών να θεωρείται ακόμα και η μετάβαση προς και από το φροντιστήριο χαμένος πολύτιμος χρόνος.
     
    Β) Το μάθημα είναι tailor-made (προσαρμοσμένο ακριβώς) στις ανάγκες και δυνατότητες του κάθε παιδιού, με αποτέλεσμα να είναι εφικτή η ταχύτερη ολοκλήρωση του όποιου στόχου θέτει ο κάθε μαθητής.
     
    Γ) Προσιτό κόστος: το μάθημα θα κυμαίνεται πολύ κοντά στο κόστος του φροντιστηρίου, από τη στιγμή που θα μειωθούν οι ώρες μαθημάτων.
     
    Δ) Προσαρμογή ωραρίου στις καθημερινές ανάγκες του μαθητή ώστε να μην υπάρχουν μέρες που θα είναι εξαιρετικά φορτωμένος/η «επειδή το απαιτεί το πρόγραμμα».

© 2012 Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

Φτιάξε δωρεάν ιστοσελίδαWebnode